2007. szeptember 17., hétfő

Szeretem a Suzukit?

Két éves a Suzuki WR+ om. Készpénzért vettem. Állandóan használom és bosszankodom. Szinte minden nap előfordul, hogy amikor megállok, pl. rendőrlámpánál és el akarok indulni ránt egyet a motor és lefullad. Az elsö és második szervíkor is szóvá tettem. A válasz konstrukciós hiba, adjak több gázt stb. Fél éve , amikor megálltam és indítóztam nem indult el a kocsi. Hívtam a Suzuki mestert. Fél óra múlva jött, bevitte a kocsit a pápai S. szalon udvarára. Másnap reggelre megcsinálták, azt mondták rosszvolt az utánfutó, amit vontattam. Érdekes módon azelőtt és az után is használtam az utánfutót és nem fordult elő, hogy ne induljon. Tegnap meg fékeztem erősebben, csúszott a kocsi. Látom az ABS jelzőlámpa ég. Telefonáltam a Mester+ nak. Azt mondta beviteti a kocsit a pápai szervizbe. Mondtam nekem holnap, vagyis ma dolgoznom kell Győrben, mivel megyek el.Csere kocsit nem tudnak adni. Hivatkoztam a Suzuki mester+ hol, mikor, hogyan kiadvány soraira.Idézem:A Suzuki mester+ a telefonhívást követően azonnal az Ön segítségére indul és távolságtól függően a lehető legrövidebb időn belül a helyszínre ér, hogy kijavítsa a hibát. Ha ez a helyszínenen nem lehetséges az autót a legközelebbi S. szervizbe szállítja. Abban az esetben, ha a javítás az adott napon nem lehetséges a Suzuki Mester+ csere autót ajánl fel a javítás idejére. A 06 80 990080 as telefon számon lévő úr, akivel beszéltem azt mondta csere autó nincs, de beviteti a kocsit. Mondtam mivel megyek dolgozni másnap / ma reggel/.Azt mondta megint, megjegyzem erősen törve a magyart, nincs autó, az én könyvem már nem érvényes. Mármint, amit írt a Suzuki Mester, amit a garancia könyvvel együtt kaptam. és letette a telefont. EZ tegnap /szeptember16-án kb 16 órakor történt. Ma reggel elmentem Győrbe dolgozni A munka helyemről felhívtam 3 Suzuki szervizt. Megkérdeztem melyik fogad 17óra után. A Fehérvári u.75 alatti szerviz mondta odamehetek, ha tudják megcsinálják. Hozzátartozik, reggel a Győri forgalomban egy előttem haladó kocsi bevágott, elém. fékeznem kellett, majdnem belecsúsztam. A második lámpánál meg megismétlődött a szokásos motor lefulladás, és a hátam mögött lévő jött majdnem nekem. No de a szerviz. Egy pillanat alatt megállapították, hogy kicsúszott, szakadt az ABS visszajelző kábel a jobb hátsó kerék felett lévő csatlakozóból. Ezt ki kell cserélni. Ilyen nekik nincs rendelni kell. Jelzem ez a kábel teljesen szabadon van semmi nem védi. Kérdésemre miért van ez így? A válasz kérdezzem a gyárat. Mondtam holnap is kell jönnöm dolgozni. Pápán lakom. Ha nem jövök nem adnak munkát. Kérek csere autót amíg a kocsit megcsinálják, mert így nem biztonságos vele közlekedni. Csere autó az nincs. Ha kapok is valamelyik szervizben, akkor fizetni kell érte. Mondom ez garanciális hiba, én nem tehetek róla, hogy az a kábel védtelenül van a kocsi alvázára rögzítve, azért fizessek a csere kocsiért? Hát igazam van , de autó akkor sincs. Közlekedhetek a kocsival ABS nélkül is. Ebben maradtunk, láttam nem érdemes vitatkozni. Az eset felháborító. Ez előtt volt egy több mint 10 éves Mazda 121-es kocsim. Hosszú évek alatt egyetlen gondom volt. Már nem is garanciális idő után azonnal és udvariasan megcsinálták. Tessék mondani a Suzuki nem Japán? Azt tudom,. amint lehet eladom és veszek egy másik gyártmányt. De NEM SUZUKIT. Addig amig ki nem fizettem az árát, a vásárláskor, nem így álltak a kocsihoz.